Underbar!

Är så himla glad att jag har Ellie, hon är verkligen allt för mig! Varje kväll hon somnat så längtar jag till nästa dag så jag får se henne springa runt och göra min dag! Kan inte förstå att om ca 4 1/2 månad fyller hon två år, tiden går så fort! Älskar henne så mycket!
Bara älskar detta vädret just nu, mår mycket bättre och blir så mycket gladare! längtar verkligen till vi får det ännu varmare=) Stormtrivs verkligen i huset, har köpt massor av utemöbler till vår enorma balkong! ska bli riktigt härligt att sitta där när solen tittar fram på riktigt! I morgon ska vi fira pappa, han fyller 50år på måndag men man kan fortfarande tro att han är 25 ha,ha i sinnet=)
Gammalt foto

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohh vad kul med ett inlägg! :)



Visst är det skönt med så härligt väder! Man blir på strålande humör!

Hur trivs ni att bo en bit från Malmö? Har ni fått dagisplats där ni bor?



Ha det gott. Kram

2010-04-18 @ 20:27:48
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/
Postat av: Catta

Hejhej, får svara här för jag har tyvärr inte inloggning på din sida=( Det är super skönt, trodde att det skulle kännas konstigt men det är faktiskt skönt och som tur har man vännerna kvar där så är man i malmö så har man alltid en sovplats =) hon ska inskolas nu i början av maj, ska bli skönt men samtidigt lite tråkigt eftersom de är så bra på dagiset! Hur går det själv med allt? Hur är det med Nellie? hur många månader är hon nu? kram

2010-04-19 @ 22:17:37
URL: http://catarinah.blogg.se/
Postat av: Carro

Staketet är tryckimpregnerat 45x45 mm och stolparna 70x70.

Kostar kring 9 kr/m resp 28kr/m! Men det blir rätt många meter uppenbarligen ;-)

Vi hamnar väl på ca 4000 så det är fan inte dyrt för att staket!

Virket är såå snyggt nu första året sen kommer det bli en trist färg, då målar jag nog det! Svart är skitsnyggt men vårt hus ska vara grå/vitt så vi får köra på något av det.

Superfin bild på Ellie!

Kram

2010-04-28 @ 10:12:18
Postat av: Johanna

Nä just ja, men du får gärna inloggningen om du vill. Jag uppdaterar dock inte så ofta längre, Nellie tar all tid :) Vad är din mailadress så kan du få det.:)



Med Nellie är det bra. Hon är ca 10 månader nu och en riktig liten busunge. Hon håller på att lära sig gå nu så det gäller att man är där för henne hela tiden nu, hehe. Vi har köpt hus vi med. Vi har köpt i utkanten av Oxie, precis vid Rönnebäcks golfklubb om du vet var den ligger? Min man är uppvuxen där och det är ju ofta så att man vill bo där man känner sig trygg.. (Håkanstorp för min del, hihi) Jag håller fortfarande på att vänja mig vid tanken på att flytta dit, haha. Nä, men huset är väldigt fint och i perfekt storlek för oss så det kommer nog bli bra! :)

Några planer inför sommaren eller så? Känns det bra att jobba? :) Kram

2010-05-06 @ 22:17:31
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/
Postat av: Catta

min mailadress är [email protected]

2010-05-07 @ 15:32:25
URL: http://catarinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0