Tänker..

idag har jag en sådan dag jag bara tänker en massa! tiden har verkligen gått fort, tänker på den dagen vi fick åka hemifrån BB...att få komma hem med världens mest underbara varelse. Att få barn är verkligen det bästa som hänt mig men kan även vara jobbigt vissa dagar men man får tänka på allt positivt!!!
Älskar verkligen denna tiden då hon går och förstår lite vad man säger, tänk när hon förstår allt=)
Lilla Ellie är verkligen mysig, jagar mig överallt o ska kramas, tar min hand och lutar sitt huvud mot den=) Så glad att jag har henne!
Vad har annars hänt...jo vi hade en mäklare till lägenheten, han kom hit o kollade runt och vi bestämde oss för ett utgångspris osv... fotografen kom och allt var klart men det sjuka är att mäklaren hörde inte allas av sig osv. Vi går in på hemnet och ser våran lägenhet till salu och ett visningsdatum men tror ni att han berättat något för oss om det? försökte få tag på honom en hel vecka men inga alls svar ifrån honom...men tillslut fick vi svar...dagen innan visningen grrrrr och då säger han Om ni inte visste så har jag varit på semester....ohhhh vad sura vi blev! Vi sa exakt vad vi tyckte och han tog bort lägenheten, ska verkligen inte betala 30 000 för inget arbete grrrr. Men nu har vi kommit över det och har skaffat oss en ny så lägenheten ska komma in nästa vecka=)=)
Helgen ska bli riktigt rolig, sambons föräldrar har hyrt ett helt hus på Österlen där vi bara ska mysa och bada bubbel!
Vill ha tillbaka mitt löshår (men snyggare klippt i topparna) 'är så trött på mitt hår nu, står åt alla håll grrr men jag vet att det är mycket jobb med löshår o ha barn så har man inte så mycket tid!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha en underbar helg!! Ja fyy för mäklare,, har ni hittat något annat då?? Kramar

2009-09-19 @ 10:00:47
Postat av: Johanna

Fy så dåligt av mäklaren! Vilen firma var det? Vi ska också sälja vår lägenhet nu snart och det kan ju vara bra att veta vem man INTE ska anlita.. Var ska ni flytta förresten?



Så fiiint foto på dig!:)

2009-09-19 @ 10:07:20
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/
Postat av: Carro

Men vart ska ni flytta dÅ?

2009-09-20 @ 17:23:44
Postat av: Catta

Vem är carro?

2009-09-20 @ 21:17:36
URL: http://catarinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0