Lägenheten till salu nu

Ja då är lägenheten på hemnet nu=) kommer sakna den men måste ha ett rum till!!!http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/518127
Idag har varit en konstig dag, Ellie sov i 2 1/2 timme helt sjukt. Hon brukar max sova typ 20 min så jag blev nästan orolig men hon är nog trött efter en lång helg! På torsdag ska jag på ansiktsbehadling för första gången...90 min, det ska verkligen bli skönt! tur att jag har ett presentkort för det är så dyrt att gå dit...675 kr.
Är så slut i kroppen, måste verkligen boka en läkartid nu så jag får se så jag har rätt dosering av mina piller. Går ut och går och efter 10 min så vill jag bara lägga mig rak lång på marken o bara sova...bläää!
Nä nu kallar soffan, ska kolla på de patetiska kärringarna snart... Anna Anka...inte helt klok...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, nä, den där Anna Anka har verkligen inte alla hönsen hemma verkar det som! :)



Vi letar också efter hus.. Vi går på visningar för fullt men har inte hittat ngt som passar oss än..Vi vill inte bo i Malmö utan lite utanför så det är det vi letar efter.



Wooow så snygg lägenhet ni har!!! :)

2009-09-24 @ 10:39:37
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0