vilken helg...


Först till det som är bra! har fått dagis och Ellie ska börja redan den 1 november! känns halvkonstigt men ändå så ska det bli skönt! märker att hon gillar att träffa andra barn och då ska få hon göra det=) och sen vill jag ju börja jobba och bli rik... Sen har vi fått ett bud på lägenheten för utgångspriset så antagligen skriver vi papper snart! ska bara hitta ett annat boende också he,he men det löser sig! har spanat in lite olika!
Sen till det tråkiga...åkte och lämnade Ellie hos kusinerna i lördes och hon stormtrivdes där! vi åkte hem och fixade oss! åkte hem till mina föräldrar för lite förparty innan vi skulle åka till Danmark och kolla fotbollen...vi hann komma utanför planen och andy snubblar....armbågen åkte ur led och ambulansen kom och hämtade oss! Höll fan på att svimma när jag såg hur armen såg ut fyyyyyy, efter att de knäckt tillbaka den så fick han gips! men det visade sig att han har en fraktur som måste operaras så nu idag sitter han och väntar på att bli operarad. Satt på akuten i 8 timmar igår...fy fan! Så nu kommer jag ha två små barn här hemma ett tag framöver...han kan ju inte göra ett skit grrrrrr men hoppas att det läker snabbt! Nä nu ska jag ge mig iväg och kolla om jag kan hitta lite dagiskläder till Ellie!


Så här ser det ut tillslut när Ellie ätit yoghurt själv=) lyckat...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, så söt Ellie är när hon äter yoghurt!:)

Så ni fick utgångspriset för lägenheten? Fan vad skönt! Letar ni hyres nu då eller ska ni köpa ngt nu med tanke på att ni fick vad ni ville ha?



Yes, jag har köpt en termos redan. Perfekt att ha med sig, precis som du säger! :)

Vi har lagt husletandet lite på is nu faktiskt. Men annars letar vi lite på Håkanstorp, Videdal, Riseberga och lite i Oxie..(I dem bra delarna av Oxie då, hehe!!) Men helst av allt hade jag velat flytta längre bort då jag tycker att Malmö har blivit för jävligt! Jag vill inte att Nellie ska växa upp här om jag ska vara ärlig.. Men ja, samtidigt vill man ju inte lämna familj, vänner och ett fast jobb.. Jaja, vi får se!



2009-10-14 @ 12:22:41
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/
Postat av: sanna

Guuuuud så söt Ellie är:))

Blivit en stor flicka med, skönt du äntligen fått dagis plats. Vart fick du nånstans?



Vi måste ses en dag!!



KRAM

2009-10-14 @ 13:22:20
Postat av: Jessica

Naa Ellie e sååå söt!! =) Stackars Andy,, inte kul att ta hand om två barn jue,, Skönt att sessan fått dagis plats det va ju på tiden!! Ha ha

2009-10-17 @ 19:02:16
URL: http://getingens.blogg.se/
Postat av: Jenne

hej hej! de e bra med henne, full fart här hemme =)=) sj dåå? hur e de med ellie? du kommer nog passa i ljusbrunt =)=)

2009-10-19 @ 14:00:54
URL: http://jenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0