Nu har Ellie blivit 10 månader

Blir nästan rädd när jag tänker på att det har gått lite mer än 10 månader sedan lilla Ellie föddes, tiden går verkligen så himla fort men samtidigt är det skoj för det händer nya saker hela tiden och man blir bara mer o mer förälskad=)
Som ni märkt så används inte bloggen så flitigt men ibland är de skoj att uppdatera lite.
Hmm vad har jag gjort, kommer knappt ihåg men Andy har semester nu så vi försöker passa på att hitta på en massa saker så man utnyttjar dagarna! 
Har en stor klump i magen, egentligen borde jag inte ha det men snart börjar Ellie på dagis och livet  blir som vanligt igen och kommer sakna min plutt så mycket. Och sen börjar jobblivet...vill jobba men verkligen inte på ett visst ställe. Känns så svårt att söka jobb nu också, har inte fått reda på när vi får dagis, vem vill anställa en mamma med liten som börjar på dagis? Men får väl ut och söka jobb och hoppas på att någon vill ha mig he,he men samtidigt är det skönt att jag har ett jobb!!! I veckan blir det en massa mys utomhus, ska bli fint väder och solen är underbar=)

Kommentarer
Postat av: sanna

Gud så stor hon blivit nu! Dax att ses:))

2009-06-29 @ 20:56:18
URL: http://missrosanna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Oj oj oj stora flickan nu jue.. ska bli kul o träffa er på Onsdag!! =) =) Kramar

2009-07-06 @ 21:16:05
URL: http://getingens.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vad go hon är! Jag såg dig i bilen när du backade ut från dina föräldrars gata härom dagen, så tänkte titta förbi och säga hej. Kan tänka mig att det är lika full rulle hemma hos er som det är här. Klättra, krypa, gå, dansa, hoppa och så om och om igen! Kram

2009-07-07 @ 22:00:10
URL: http://www.jansdotter.net/blogg.asp
Postat av: Jonna

Förresten; vad har ni för bilbarnstol?

2009-07-07 @ 22:02:04
URL: http://www.jansdotter.net/blogg.asp
Postat av: Jonna

Ja, samma här; det är galet vad fort det går så fort en polett faller ner. Tuva-Lisa går en hel del men är lite för rädd än så det dröjer ett tag till innan hon spatserar iväg helt. Och skönt är kanske det! Nej jag frågade om bilbarnstolen då jag såg den här på bilden och den såg ju bra ut - vi tittar runt nu efter en uppdatering! Det är svårt det där med bilstol då Tuva-Lisa oavsett avskyr att åka bil. Tänk om man kunde hitta en stol som hon gillar... När ska du börja jobba, eller du kanske reda är tillbaka lite? Nej, vi har inte fått dagisplats ännu. Vi har bara satt upp oss på kö på ett speciellt dagis som vi önskar, ett montessoridagis, och det är populärt så köerna är rätt långa. Men det gör inget då jag bara ska jobba helg till hösten, sedan avlöser Fredrik mig vid årsskiftet och sedan hoppas vi på att ha fått en plats till nästa höst! Ni ska ha förskola i stan där ni bor, antar jag?

2009-07-08 @ 08:40:07
URL: http://www.jansdotter.net/blogg.asp
Postat av: therese

Tycker du är lite dålig på att uppdatera=)

2009-07-09 @ 18:27:01
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Beccy

Vilken fin bild på dig o lilltjejen!! Kan inte fatta att vi blivit så stora o har barn!! Kommer ihåg när ni var hemma hos oss på nyår för hundra år sen o vi skulle tända smällare med cigg...o tjuvrökte :-P hahahaha kom bara o tänka på det!! :-D

Varit ute o shoppat på sistone??

Är det du som skriver hemliga inlägg i min blogg?? Har en annan kompis som med heter Catta...blir lite förvirrad!!! Ska ni på visning i Ö-grevie?? Så det är rätt nu??

2009-07-25 @ 21:36:20
URL: http://becciliitaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej hej!! Det va jag som tjatade på läkaren,, märkte det mest när han drack mjölk och åt glass mm då fick han jätte ont i magen.. han hade alltid mycket luft i tarmarna och diaree men vi ska ju bara ha en helt mjölk fri kost i 4 veckor och sen ska vi börja ge honom lättare produkter och vanlig välling igen..



Martin har ju börjat o jobba igen så jag har inget planer ska ut och köpa regnkläder imorn tänkte jag med mormor lite hjälp skadar aldrig =) Vi måste träffas i veckan gumman!! Ska du ha något kalas för Ellie =) kan nju ringas vid imorn ,, pussss

2009-08-03 @ 21:35:15
URL: http://getingens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0