Julen över

Det är helt galet vad tiden går fort just nu, julen är redan över och snart ska nyår firas! Ska ha nyår här hemma detta året för många ska iväg och åka skidor dagen efter därför blir det lite lugnare! Fick en massa fina julklappar och Ellie fick en MASSA...=) På måndag börjar mitt riktiga schema! ska bli skoj men känns samtidigt konstigt eftersom jag gått hemma ganska länge!
Är så sjukt avis på Andys föräldrar just nu för de är i Thailand grrr men jag nöjer mig med att jag får låna deras bubbelbad =)=) känns som att man är på spa=)

ska lägga in lite bilder på huset snart=)

Kommentarer
Postat av: therese

Vad kul att du läser=) Jag läser din med=) Har ni köpt nytt hus eller? Var då? Söt lill flickan är. Har blivit stor=) Kram

2010-01-01 @ 12:20:55
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0